Výsledky projektu

obr 1

Dopadovým ukazovateľom projektu je "Počet zamestnancov, ktorí využívajú výsledky projektu po ukončení jeho realizácie" Vypracované pracovné listy a prezentácie sa využívajú vo všetkých predmetových komisiách. Učitelia majú k dispozícii papierovú verziu všetkých pracovných listov, ktoré sú dostupné  každému členovi predmetovej komisie. Vyučujúci majú možnosť pripraviť si PL v takejto forme, alebo využiť zakúpenú IKT techniku. Skúšanie pomocou pracovných listov zabezpečuje primeranú náročnosť, žiaci sa učia čítať zadané úlohy s porozumením. 

obr 2

Projekt umožnil našim pedagógom nevyhnutné odborné doškolenie a zároveň ich motivuje k tvorivej práci a sebazdokonaľovaniu sa. Získané poznatky zo školení  sú naďalej využívané vo vyučovacom procese. Školenie Autodesk inventor, Haidenhein, Sinumerik , Orcad využíva 21 vyučujúcich.

obr 3  obr 4

obr 5  obr 6

Pri používaní klasických metód vyučovania dosahovali  žiaci slabé až  podpriemerné výsledky. Vyučovanie za pomoci klasických metód bolo pre učiteľa osvedčeným prostriedkom na odučenie potrebných celkov, no pre žiakov sa ukazoval  tento spôsob ako nezaujímavý a nemotivujúci. V triedach, ktoré sú vybavené notebookmi, dataprojektormi a  uzamykateľnými katedrami z financií projektu, využívajú učitelia pri výuke inovatívne metódy. Majú možnosť vyberať metódy, ktoré u žiakov podporujú tvorivé myslenie, zvyšujú aktivitu a motiváciu na vyučovacích hodinách. Tento spôsob výuky a využívanie IKT techniky posúvajú aj samotných učiteľov dopredu. Tvoria nové prezentácie, vytvárajú nové pracovné listy, rozvíjajú u žiakov zručnosti a vizuálny spôsob učenia sa. 

obr 7 obr 8 obr 9